حلولیات

دوس دارم روحم حلول کنه ...

حلولیات

دوس دارم روحم حلول کنه ...

قاصدک


دوس دارم ،‌ توو زندگی بعدیم ، قاصدکی توو دست عاشقی باشم و پیام دوست داشتنش رو به معشوقش برسونم.


کلیسا



دوس دارم ،‌ توو زندگی بعدیم ، یه کلیسا باشم که وقتی مردم میان و راز و نیاز میکنن ، یه کم آروم شن.


پ.ن: منبع عکس

شمعدونی


دوس دارم ، توو زندگی بعدیم، یه گلدون شمعدونی باشم که گذاشته باشنم لب یه پنجره.

تا هر کسی که چشمش به اون پنجره میفته ، دلش وا شه.


مرغ بهشتی


دوس دارم ، توو زندگی بعدیم ، روحم توو بدن یه مرغ بهشتی نر حلول کنه که برای به دست آوردن دل ماده ش خودشو هزار بار به آب و آتیش می زنه.


دوس دارم روحم حلول کنه ...

ایده این وبلاگ از جایی به ذهنم رسید که یه بار توو یکی از وبلاگا ( که الان خاطرم نیست)

یکی نوشته بود که دوس داره بعد از مرگش ، روحش در بدن شخصی حلول کنه که کار مورد علاقه

صاحب وبلاگ رو انجام بده.

به نظرم ایده جالبی اومد. گفتم شاید بد نباشه که یه وبلاگ بسازم با این ایده.