حلولیات

دوس دارم روحم حلول کنه ...

حلولیات

دوس دارم روحم حلول کنه ...

شمعدونی


دوس دارم ، توو زندگی بعدیم، یه گلدون شمعدونی باشم که گذاشته باشنم لب یه پنجره.

تا هر کسی که چشمش به اون پنجره میفته ، دلش وا شه.


نظرات 4 + ارسال نظر
نینا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

خونه جدید مبارک کابوی.این شمعدونی شدم خیلی جالبه ها . الن شمعدون

ممنون نینا جان.
آره جالبه.

کیانا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ

اووووووووووووووووووووووووم
نظری ندارم

چه بد.
شایدم چه خوب.

هیشـــکی ! یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.hishkii.blogsky.com

"شمعدانی مانند "
برگهای مخمل فام..
گلبرگهای حریر گونه...
روح انگیز...
چشم نواز..
حلول در رنگ شمعدانی...صورتی..سفید..قرمز.. سبز...اومممم... واقعن زیباس...منو یاد حیاط مامان جونم می اندازه...اینجاس که دلم وا میشه.
چقدر این وبلاگ رو دوس دارم...با روحیات من سازگاره... یه جورایی حلولیات ملکوتین...فرا زمینین مگه نه؟

چه کامنت زیبایی هیشکی جان.
.............
ممنون . آره هیشکی ، حلولیات فرا زمینین.

آوا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

یه گلدون شمعدونی که وقتی
یه آدم خسته میاد لب پنجره
وغمگین از دنیاش گوشه
لباش اشک ِ شور خیمه
می زنه شمعدونی رو
ببینه و حس کنه که
زندگی جریان داره و
لبخند بزنه..........
یاحق...

کامنتت اینقدر زیباست که ترجیح میدم فقط بخونم و لذتشو ببرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد